18.02
2021
„Konkurs TRL 4.0” na prace przedwdrożeniowe. Składanie deklaracji do 19 lutego
Do 19 lutego br. (do godz. 13.00) można złożyć deklarację uczestnictwa w „Konkursie TRL 4.0” organizowanym przez Politechnikę Krakowską, a koordynowanym przez Centrum Transferu Technologii.
Celem przedsięwzięcia jest finansowe wsparcie dla realizowanych na uczelni projektów, które zmierzają do komercjalizacji. Dotowane będą prace przedwdrożeniowe zarówno pracowników naukowych PK, jak i studentów oraz doktorantów. Konkurs odbywa się pod patronatem prorektora ds. nauki PK prof. dr. hab. inż. Dariusza Bogdała.
Wydatki przeznaczone na dostosowanie technologii do zapotrzebowania rynkowego poprzez podniesienie jej poziomu gotowości technologicznej (TRL) będą podlegały dofinansowaniu ze środków programu „Inkubator Innowacyjności 4.0”, w wysokości 90 proc. kosztów kwalifikowanych. Warunkiem udziału w konkursie jest zapewnienie przez władze wydziału wnioskodawcy 10 proc. wkładu własnego. Otrzymane środki będzie można przeznaczyć na zakup wyposażenia laboratoryjnego, oprogramowania i licencji na oprogramowanie, a także na zakup materiałów i surowców oraz usługi badawcze, ekspertyzy, analizy i raporty niezbędne do prawidłowej realizacji projektu.
– Uczestnikami Konkursu mogą być pracownicy Politechniki Krakowskiej i zespoły naukowo-badawcze, w których przynajmniej jedna osoba jest pracownikiem PK, ale również studenci, doktoranci i absolwenci uczelni wykazani w dokumentacji rejestrowej wyniku dokonanego na Politechnice rozwiązania, jako twórcy technologii – wyjaśnia mgr inż. Marlena Marek z
Centrum Transferu Technologii PK. – Wszystkie wymieniony osoby czy grupy muszą mieć jeden cel – rozwinięcie swoich rozwiązań przez wykonanie prac przedwdrożeniowych ukierunkowanych na stworzenie nowego produktu lub usługi, by finalnie rozwiązania skomercjalizować.
Deklaracje uczestnictwa w „Konkursie TRL 4.0” należy składać do 19 lutego br. (do godz. 13.00) przez Dziennik Podawczy PK lub w siedzibie CTT PK (ul. Warszawska 24, Galeria „GIL”, 2 piętro) i przesłać skan drogą elektroniczną na adres:
marek@transfer.edu.pl.
Przedsięwzięcie zostało podzielone na trzy etapy. Drugi to przygotowanie wniosku o dotacje (wsparcie brokerów technologii) – termin do 1 kwietnia 2021 r. W etapie trzecim nastąpi ocena wniosku o dotację i prezentacja przed Komitetem Inwestycyjnym.
« powrót