Politechnika Krakowska
Radio Nowinki

słuchaj nas online

aktualnie gramy:

My Chemical Romance - Teenagers
 



 

napisz do nas

Radio Nowinki
DS3 "Bartek"
ul. Skarżyńskiego 7/6
31-866 Kraków

tel.: 12 648-25-71
e-mail: nowinki@pk.edu.pl
gg: 5430823 

 

Obserwuj nas na:

Radio Nowinki na FacebookuRadio Nowinki na Instagramie

 

ZOSTAŃ JEDNYM Z NAS !!

Już teraz zgłoś się do nas i naucz się radiowego fachu. Zdobądź cenne doświadczenie i staż pracy. Napisz na nasz adres e-mail lub na FB lub przyjdź w poniedziałek o 20:00 na spotkanie radiowe w naszej siedzibie.

 

 

Klub Kwadrat

 

Galicja Productions

newsy

12.03
2025
Działania marketingowe Politechniki Krakowskiej docenione nagrodą „Genius Universitatis”

Działania marketingowe Politechniki Krakowskiej docenione nagrodą „Genius Universitatis”

 
Działania marketingowe Politechniki Krakowskiej docenione nagrodą „Genius Universitatis”
7 marca podczas Międzynarodowego Salonu Edukacyjnego w Warszawie poznaliśmy laureatów XII edycji ogólnopolskiego konkursu „Genius Universitatis” na najlepsze marketingowe działania realizowane przez szkoły wyższe. Prace konkursowe oceniała kapituła ekspertów pod kierownictwem prof. Artura Krajewskiego z Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie. Wśród laureatów znalazła się Politechnika Krakowska. Uczelnię doceniono w kategorii reklama prasowa. „Genius Universitatis” jest jedną z inicjatyw Fundacji Edukacyjnej „Perspektywy”.

Konkurs „Genius Universitatis” skierowany jest do wszystkich polskich szkół wyższych. Przedsięwzięcie służy wyróżnieniu specjalistów od marketingu i promocji oraz aktywności marketingowych realizowanych przez uczelnie. W zakończonej edycji organizatorzy przyjmowali zgłoszenia działań promocyjnych prowadzonych w roku akademickim 2023/24 lub 2024/25. Prace można było zgłaszać w 9 kategoriach: Genius HeroGenius Starsreklama prasowaeventgadżet promocyjnykampania w mediach społecznościowychfilm promocyjnybranded contentGenius AD. W sumie do konkursu zgłosiły się 32 uczelnie, które zaprezentowały 95 aktywności reklamowych.

 

W XII edycji konkursu „Genius Universitatis” Politechnika Krakowska została doceniona w kategorii reklama prasowa. Jury wyróżniło tym samym plakat reklamujący Dzień Otwarty na PK w roku 2024. Ubiegłoroczne wydarzenie odbywało się pod hasłem „Dołącz do rodziny PK”. Plakat Dnia Otwartego został opracowany w dwóch wersjach – w jednej z nich swojego wizerunku użyczyła była przewodnicząca Parlamentu Samorządu Studenckiego Politechniki Krakowskiej Marta Tyrka, zaś w drugiej – Krzysztof Pszczółka, również były przewodniczący SSPK. Projekt plakatu stał się podstawą całej palety działań reklamujących Dzień Otwarty na PK, natomiast warstwa wizualna nawiązywała do rozpoczętej jesienią 2023 r. i szeroko zakrojonej kampanii pn. „Politechnika Krakowska – kierunek przyszłość. Innowacje dla rozwoju Krakowa”. Podjęte wówczas działania miały na celu przede wszystkim przypomnienie, że technologie i rozwiązania, nad którymi pracują naukowcy z Politechniki, są niezwykle istotne z punktu widzenia społeczeństwa, także w kontekście potrzeb Małopolski i Krakowa. – Chcieliśmy podkreślić, że Politechnika Krakowska jest prężnie działającym ośrodkiem naukowym, który kształci kadrę inżynierską dla wielu branż, realizuje badania, szuka nowych rozwiązań oraz wspiera swoją bazą laboratoryjną i wiedzą ekspercką firmy, samorządy i inne instytucje. Ponadto naszej uczelni bliskie są aktualne zagadnienia, takie jak problem smogu, zrównoważony transport, skuteczna alternatywa dla paliw kopalnych czy nowoczesne sposoby produkcji leków – tłumaczy mgr Joanna Skowrońska z Działu Promocji PK.

 

Na potrzeby kampanii „Politechnika Krakowska – kierunek przyszłość. Innowacje dla rozwoju Krakowa” zrealizowano reklamę całopojazdową na tramwaju kursującym w Krakowie, reklamy outdoorowe np. na słupach ogłoszeniowych, a także działania internetowe, w tym specjalne materiały wideo. – Nasza kampania wizerunkowa spotkała się z bardzo pozytywnym odzewem. Dlatego zdecydowaliśmy się na wzmocnienie jej przekazu i użycie identyfikacji wizualnej kampanii na potrzeby działań marketingowych związanych z promocją Dnia Otwartego w 2024 r. – tłumaczy Joanna Skowrońska. W kategorii reklama prasowa konkursu „Genius Universitatis”, Politechnika Krakowska stanęła na trzecim stopniu podium. Miejsce I w tej kategorii zajął Uniwersytet Gdański, a II – Politechnika Wrocławska.

 

Nagrody „Genius Universitatis” zostały wręczone 7 marca podczas Międzynarodowego Salonu Edukacyjnego EXPO XXI w Warszawie. Dylom dla Politechniki Krakowskiej odebrali pracownicy Działu Promocji uczelni, Joanna Skowrońska i Paweł Wiśniewski. Warto dodać, że inna inicjatywa z Politechniki Krakowskiej – budowa glebarium (unikalnej instalacji wspierającej regenerację gleby i ochronę ekosystemu) w Twierdzy Zwierząt Wykluczonych we Fredropolu, otrzymała nominację w kategorii Genius AD. Działania podjęte przez studentów Politechniki Krakowskiej z kierunku architektura krajobrazu, działających w grupach projektowych FutureLab oraz kołach naukowych wraz z Fundacją ADA z Przemyśla, były nakierowane nie tylko na wsparcie podopiecznych Twierdzy Zwierząt Wykluczonych, ale też na edukację w zakresie znaczenia zdrowej gleby w funkcjonowaniu ekosystemu. Więcej na temat projektu piszemy tutaj.

 

Działania reklamowe Politechniki Krakowskiej zdobywały uznanie również we wcześniejszych edycjach konkursu „Genius Universitatis”. W 2022 r. PK została doceniona w kategorii Kampania w mediach społecznościowych za grę logiczną „Dzień z życia studenta PK”, zrealizowaną przez Dział Promocji za pomocą Messengera w ramach kampanii promującej rekrutację na studia.

 
 
« powrót
 






 Facebook    Instagram      Poliechnika Krakowska    GALERIA  RADIOWA    Nasza Politechnika    Klub Kwadrat                                                                       © Copyright 2011 

Powered by OpenPartners